FOUNTAINS
The Fountain of Youth was hidden away. Nonetheless, it is fated that a Usurper will slay the Ageless and unearth it once more.
FOUNTAINS is an action-RPG about fighting your way through a maze-like interconnected world. You'll take the role of a hooded stranger, recently imprisoned by a tyrannical regime. Will you escape and uncover the mysteries of this war-torn empire?
The world of FOUNTAINS is designed as one giant dungeon. It is a tightly packed labyrinth which twists and loops back on itself. You'll constantly find new items, powers and upgrades to unlock new parts of the world.