Fractured Worlds
Reality's distortion means that the worlds of other players might briefly overlap with yours. You can choose to interact with them, or simply continue on your own path. You can invade and assist, support and deceive, share a profitable loot pile or lure other players into a particularly deadly mob of enemies and collect the spoils once they are dealt with.