Fractured Worlds
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Fractured Worlds is a Dark Fantasy Action RPG set in a reality that has been broken into pieces by the ambition of its inhabitants. Now, guided by a mysterious voice, you must explore these broken realms, piece together the past, and confront those responsible for this cataclysmic event.