Fragile Existence
After three centuries of unhindered exploration and expansion beyond Sol, humanity has come under threat. Earth has been attacked by a fleet of unknown origin - the Near Earth Territories have been annihilated, and only a handful of ships carry what is left of the millennia-old species. With a relentless threat intent on extinguishing the flame of humanity, the various factions must set aside their old rivalries if they wish to survive The Collapse.
In the endless black of space, the potential resources at your disposal are infinite. Acquiring them, however, is not only essential, but full of danger.
The hunt must eventually come to an end - whether by your own volition, or through the cruelty of fate, you will at times find yourself face to face with your demise.