Freedom Fighters
Freedom Fighters is an intense third-person action game set in New York. For the first-time ever, IO Interactive's cult classic from 2003 is available digitally in its original form, featuring the soundtrack by award-winning composer Jesper Kyd.
Freedom Fighters is an intense third-person action game set in an alternate history New York during the invasion of a foreign superpower. Take on the role of Chris Stone, a hard-working plumber, and rise through the ranks of the resistance to prove yourself as a charismatic leader.