From Dust
Play in the sandbox of one of the most advanced real-time nature simulations, where everything you see and interact with evolves dynamically, offering a constantly renewed experience.
Explore 13 breathtaking territories of emergent gameplay. Master the natural forces at play on a mysterious archipelago and help a primitive tribe to recover the lost powers of their ancestors.
Control the forces of nature to sculpt the world in your image.Hold back lava, stop raging waters, empty lakes, grow forests and raise mountains!
256 MB DirectX 9.0c-compliant card with Shader Model 3.0 or higher (*see supported list)