Parasite Mutant
Parasite Mutant is a sci-fi horror RPG set in the distant future. Psionic agent Nova was sent on a mission to an abandoned and secluded island city filled with horrifying creatures, not knowing that what happened on the island will completely change her fate.
As the gauge fills up, players will need to dodge enemy attacks and launch their attack at the best possible time.
We hope that this little innovation of ours will bring an enjoyable and pleasant gameplay experience to our players.
Parasite Mutant uses a semi-realistic anime art style and utilizes modern rendering techniques to give our players a HD visual experience. Additionally, we have introduced a retro filter and CRT filter to bring players back that late-90s to 2000s vibe.
Parasite Mutant is a survival horror game with a diverse array of horrifying mutants. In the game, players will solve various puzzles in search of answers and maybe uncover the horrifying secret of this universe.
Parasite Mutant uses the classic equipment progression system. Players can attach various modules onto their equipment, or enhance their equipment using Plus Points that can be obtained through combat.
Parasite Mutant has a New Game+ mode that allows players to inherit Plus Points from their previous playthrough. The New Game+ mode unlocks new locations where players have to continue to strengthen themselves and complete the final challenge.