FrostLight Escape
You can follow us on Instagram and Youtube! And also can check game news and announcements in our new website.FrostLight Escape: The Parkour Game!
FrostLight Escape is a parkour game set in an Stylized-Town, where you jump and climb on objects. But don't forget—if you fall, you start from the very beginning!