Frostpunk 2 Deluxe Edition
Purchase Deluxe Edition to receive the base game, 3 future DLCs, and some cool additional content.
The deluxe pack also includes a digital version of the novella Warm Flesh from the upcoming Frostpunk anthology, as well as access to a digital artbook, the game’s epic soundtrack, and an exclusive in-game item.