Fuga: Melodies of Steel – Deluxe Edition
Wydanie Deluxe Edition zawiera cyfrowy artbook, mini ścieżkę dźwiękową oraz inne bonusy, które można wykorzystać w grze.
② Atrapa duszy Dummy Soul dla działa Soul Cannon (pozwala na użycie działa 1 raz bez konieczności poświęcenia postaci)