Fuga: Melodies of Steel - Deluxe Edition
Deluxe Edition, dijital çizim kitabı, mini oyun müzikleri ve oyun içinde kullanılabilen diğer bonuslar içerir.
② Soul Cannon için Dummy Soul (Soul Cannon'ı bir karakteri feda etmeden 1 kez kullanabilir)