Fuga: Melodies of Steel – Edycja Ultimate
Pełna wersja gry znajduje się także w Edycji Standardowej i Edycji Deluxe. Dodatkowo możesz nabyć osobno pakiety strojów. Uważaj, żeby nie kupić duplikatów produktu.
①Kostiumy kąpielowe dla wszystkich postaci (do użytku podczas przerw i ekspedycji)