Fuga: Melodies of Steel - Ultimate Sürüm
Tam oyun hem Standart Sürümde hem de Deluxe Sürümde mevcuttur. Kostüm Paketleri ayrı olarak satın alınabilir, o yüzden lütfen aynı ürünü iki kez satın almamaya dikkat edin.
①Tüm karakterler için mayo kostümleri (aralar ve seferler esnasında kullanılabilir)