art of rally Collector's Edition Bundle
Get art of rally, Absolute Drift, and all DLCs for ultimate rally and drift fun! Race globally, compete in challenges, and explore Australia in new DLC. Enjoy 55 Synthwave tracks by Tatreal and 20+ 4K wallpapers. Master drifting in Absolute Drift events!
Get art of rally, Absolute Drift and all related DLCs for the ultimate rally and drifting experiences!
The art of rally OST has been masterfully composed and produced by self-taught musician Tatreal (aka Slava Korystov), from his studio in Kryvyi Rih, Central Ukraine. The OST is comprised of a massive 57 original tracks, each one exploring Tatreal’s unique take on the much-loved Synthwave genre. Like a long Sunday drive through the alps, the soundtrack takes players on a 4+ hour journey.
Master the art of drifting! Practice your skills in Free-Roam and compete in drift events such as Driftkhana and Mountain Drifting.
Included in the art of rally OST are 57 original tracks, taking players on a 4+ hour journey through classic 70’s, 80’s and 90’s homages to the Synthwave genre.