Fxxkable Kim
After Mr. Donya (the president of America) has been threatened by Fxxkable Kim (the dictator of a distant kingdom called Nastychickea), the Pentagon entrusted a secret mission to its best agent. Having flown to Nastychickea, the agent discovered the location of an enemy’s nuclear weapons factory and occupied it, whereupon sneaked into Fxxkable Kim’s den and fought the cruel dictator.
This game combines two genres: fighter and visual novel. A story alternates with fights where hand-to-hand combat with a few characters within an arena is simulated. Fighting for various characters against various opponents, discover how the confrontation with the bloodthirsty dictator will be over.