One of the most emblematic titles from Jaleco, Formation Z, is reborn for the modern era as a full remake featuring updated graphics and sound design.
While staying true to the classic gameplay and intuitive controls of switching between Robot and Flight forms, this version introduces brand-new weaponry and actions.
Your Ixpel can transform in real-time between land and air as long as your energy lasts.
Will you choose the Robot Form to dominate the ground with melee attacks and precision shots, or the Flight form to rip through the battlefield at overwhelming speeds?
Whether you build a well-balanced Ixpel with no openings or specialize one trait to its absolute limit is entirely up to you.
You can challenge individual mission to beat your personal best, with high scores recorded for each area.
War Record: Tracks total enemies defeated, sortie counts for each Ixpel, and more.