Formation Z, Jaleco'nun en ikonik oyunlarından biri, güncellenmiş grafikler ve ses tasarımıyla tam bir yeniden yapım (remake) olarak modern çağ için yeniden doğuyor.
Klasik oynanışa ve Robot ile Uçuş formları arasında geçiş yapmanızı sağlayan sezgisel kontrollere sadık kalırken, bu versiyon tamamen yeni silahlar ve aksiyonlar sunuyor.
Ixpel'iniz, enerjiniz yettiği sürece kara ve hava arasında gerçek zamanlı olarak dönüşebilir.
Yakın dövüş saldırıları ve hassas atışlarla zemine hükmetmek için Robot formunu mu seçeceksiniz?
Kusursuz ve dengeli bir Ixpel mi inşa edeceğiniz yoksa bir özelliği mutlak sınırına kadar mı uzmanlaştıracağınız tamamen size kalmış.
Parça değişimi, farklı renkler ve çıkartmalarla, kendi nihai tarzınızı oluşturmanın keyfi sizi bekliyor.
Savaş Kaydı (War Record): Yenilen toplam düşman sayısını, her bir Ixpel'in çıkış sayısını ve daha fazlasını takip eder.