Galactic Civilizations IV – Megastructures
Wynieś swoją cywilizację na niespotykane dotąd wyżyny dzięki rozszerzeniu „Megastructures” do Galactic Civilizations IV. Wykorzystaj potężną moc gwiazd do wzniesienia imponujących, przechodzących najśmielsze oczekiwania megastruktur.
Megastruktury (Megastructures), szczytowe osiągnięcia technologii to potężne konstrukcje, które są w stanie przechylić kosmiczną szalę na twoją korzyść. Każda megastruktura (Megastructure) oferuje coś wyjątkowego, dlatego decyzja, którą z nich zbudujesz, może mieć drastyczne konsekwencje.
Sfery Dysona to doskonałe silniki energetyczne, które stymulują ewolucję twojej cywilizacji poprzez napędzanie ogromnych megastruktur (Megastructures) redefiniujących twoje imperium. Kolor gwiazdy macierzystej Sfery Dysona determinuje jej potencjał energetyczny, co czyni bogate w energię białe gwiazdy cennym zasobem.
Gwiezdne epicentrum (Stellar Nexus) będzie sercem twojej cywilizacji i może zostać dostosowane tak, aby stać się megastrukturą (Megastructure) oferującą wiele potencjalnie potężnych korzyści. Gwiezdne epicentrum (Stellar Nexus) może zostać ulepszone do potężnej nowej postaci poprzez zainstalowanie Nexus Augment. Nexus Augments zapewniają różne potężne efekty, w zależności od koloru gwiazdy macierzystej epicentrum (Nexus) i są podzielone na trzy poziomy, zgodnie z siłą oraz zasięgiem ich efektów. Który Augment zbudujesz?
Błyskawicznie łącz odległe czarne dziury, aby zrewolucjonizować podróżowanie. Te potężne megastruktury (Megastructures) generują nowe możliwości dla celów manewrów wojskowych, szybkiej ekspansji, a nawet rozszerzenia szlaków handlowych. Ponadto, cywilizacje z Gwiezdnymi wrotami (Stellar Gateways) mogą zawierać silniejsze sojusze dzięki Traktatowi o otwartych wrotach Open Gateways Treaty, który pozwala flotom obu frakcji na wzajemne korzystanie ze swoich wrót.
Buduj kolosalne, sztuczne planety pierścieniowe klasy 39, które zapewnią schronienie olbrzymim populacjom i zabezpieczą przyszłość twojej cywilizacji. Podobnie jak Gwiezdne epicentrum (Stellar Nexus), Światy pierścieni (Ringworlds) zależą od koloru swoich gwiazd macierzystych i oferują różne bonusy na kafelkach. Budując te gigantyczne pierścienie mieszkalne, będziesz mieć pewność, że twojej cywilizacji nigdy nie zabraknie planet do zamieszkania i na zawsze odciśniesz swoje piętno na galaktyce.
Odkryj kosmiczne tajemnice dzięki nowym misjom oraz wydarzeniom zaprojektowanym, by przedstawić niesamowite funkcje najnowszego rozszerzenia Galactic Civilizations IV. Odkryj Upadłe Światy pierścieni (Ruined Ringworlds) i wykorzystaj ich starożytną technologię, aby dokonać potężnych przełomów w inżynierii megastruktur (Megastructures).
Nowe ulepszenia: opanuj starożytną technologię Świata pierścieni (Ringworld), aby stworzyć potężne, nowe ulepszenia, dzięki którym wzmocnisz swoje kolonie i prześcigniesz konkurencję.
Nowe orbitale (Orbitals): wykorzystaj technologię znalezioną w Upadłych Światach pierścieni (Ruined Ringworlds), aby rozszerzyć zasięg swoich kolonii poprzez budowę nowych ulepszeń orbitalnych (Orbital Improvements). Ponadto, ta sama technologia może teraz zostać użyta do poprawy istniejących ulepszeń orbitalnych (Orbital Improvements), aby stworzyć niepowstrzymane kolonie oraz światy centralne.
Nowe komponenty statków (Ship Components): buduj większe i potężniejsze statki, wykorzystując nowoczesne technologie inspirowane tą starożytną rasą budowniczych.
Każda megastruktura oferuje unikalne możliwości i wyzwania, wymagając starannego planowania i zarządzania zasobami w celu zaspokojenia potrzeb imperium. Wraz ze wzrostem twoich wpływów rywalizujące imperia zwrócą na nie uwagę, doprowadzając do nowych interakcji dyplomatycznych, potencjalnych sojuszy lub konfliktów.