Galactic Civilizations IV: Supernova - Soundtrack
Purchase the soundtrack for Galactic Civilizations IV, containing over 60 tracks of high-fidelity music from composers Sean Beeson, Riku Nuottajärvi and Mason Fisher. This soundtrack DLC contains both 5.1 channel FLAC and CBR stereo MP3 formats.