Galactic Civilizations IV: Supernova – ścieżka dźwiękowa
Kup ścieżkę dźwiękową Galactic Civilizations IV zawierającą ponad 60 utworów wysokiej jakości muzyki skomponowanej przez Seana Beesona, Riku Nuottajärviego i Masona Fishera. To DLC w postaci ścieżki dźwiękowej obejmuje zarówno format FLAC z kanału 5\.1, jak i CBR stereo MP3\.