Galactic Civilizations IV: Supernova - Oyun Müzikleri
Sean Beeson, Riku Nuottajärvi ve Mason Fisher'ın bestelediği 60'tan fazla yüksek kaliteli müzik parçası içeren Galactic Civilizations IV oyun müziklerini satın al. Bu oyun müzikleri DLC'si hem 5\.1 kanal FLAC hem de CBR stereo MP3 biçimlerini içeriyor.