Galactic Civilizations IV – Species Pack
Powiększ swój wszechświat z Galactic Civilizations IV – Species Pack ! Ten ekscytujący dodatek DLC zawiera szereg nowych gatunków obcych, a także narzędzia do tworzenia i personalizowania wyjątkowego gatunku i dzielenia się nim ze społecznością.
Nowe gatunki: odkryj i wejdź w interakcję z wieloma nowymi gatunkami, w tym Gaseous, Mollusks, Mammalians i nie tylko, każdy z wyjątkowymi cechami i zdolnościami.
Dzięki Galactic Civilizations IV – Species Pack galaktyka jest bardziej zróżnicowana i dynamiczna niż kiedykolwiek. Wzbogać rozgrywkę, wprowadzając nowe gatunki i doświadczając twórczości społeczności poprzez udostępniane kreacje. Już dziś odkryj bogatszy, większy wszechświat!