Galactic Civilizations IV - Tales of Centauron
Dive into the 24th-century Centauron sector, a melting pot of galactic powers like the Drengin Empire and the Altarians. This DLC enriches Galactic Civilizations IV with unique technologies, planetary improvements, starship components, and a new mission: Return of The Korath. Experience dozens of new lore-driven events that bring the galaxy's story to life. These features also extend to custom civilizations sharing traits with canon species, offering a more personalized and immersive gameplay.
"Tales of Centauron" promises an expanded, dynamic universe, deepening your strategy and narrative experience in the Galactic Civilizations saga.