Galactic Civilizations IV – Tales of Centauron
Zagłąb się w XXIV-wiecznym Centauronie, w którym aż roi się od galaktycznych potęg, takich jak imperium Drengin Empire czy Altarianie. Ten dodatek wzbogaca rozgrywkę Galactic Civilizations IV o unikalne technologie, ulepszenia planet, elementy statków kosmicznych i nową misję: Return of The Korath. Przeżyj dziesiątki nowych wydarzeń opartych na uniwersum gry, które ożywią historię całej galaktyki. Zawartość ta obejmuje również niestandardowe cywilizacje dzielące cechy z gatunkami kanonicznymi – oznacza to jeszcze bardziej spersonalizowaną i wciągającą rozgrywkę.
„Tales of Centauron” ma do zaoferowania rozszerzony, dynamiczny wszechświat, który wzbogaca strategię i fabułę sagi Galactic Civilizations.