Galactic Civilizations IV - Tales of Centauron
24. yüzyılda Drengin İmparatorluğu ve Altarian'lar gibi galaktik güçlerin buluşma noktası olan Centauron sektörüne gir. Bu DLC, Galactic Civilizations IV'ü eşsiz teknolojiler, gezegensel iyileştirmeler, uzay gemisi bileşenleri ve yeni Return of The Korath göreviyle zenginleştiriyor. Galaksinin öyküsünü hayata geçiren düzinelerce hikâye odaklı olayı deneyimle. Bu özellikler, temel ırklarla aynı özelliklere sahip özelleştirilmiş uygarlıklar için de geçerlidir, böylece daha kişiselleştirilmiş ve sürükleyici bir oynanış sağlanır.
"Tales of Centauron", Galactic Civilizations serisindeki strateji ve anlatı deneyimini derinleştiren genişletilmiş, dinamik bir evren vaat ediyor.