Galactic Civilizations IV – Tales of the Arnor
Zanim Yor stali się zimnymi, wyrachowanymi maszynami, jakimi są dzisiaj, istnieli w innej formie – byli ręcznie wykonanymi, świadomymi konstruktami zaprojektowanymi przez lud Iconians. Nyx to pierwotny gatunek maszyn; są tym, czym Yor byli przed swoim buntem. Posiadają odrębną technologię i filozofię, a ich wpływ na galaktykę jest ogromny.
Po raz pierwszy od czasu Galactic Civilizations II stworzyliśmy od podstaw cywilizację z całkowicie oryginalnym drzewkiem technologicznym. Cywilizacja Nyx to nie stare technologie w nowej odsłonie –gra się nią inaczej, wymaga innego podejścia i zmusza graczy do dostosowania swojej strategii w nowy i ekscytujący sposób.
Ponad 100 nowych technologii – cywilizacja Nyx na nowo definiuje sposób, w jaki technologia kształtuje imperium – od zaawansowanej floty dronów po potężną manipulację wpływami.
Ponad 40 unikalnych komponentów statków – ich statki są wyposażone w specjalistyczne moduły, co czyni je nieprzewidywalnymi w bitwie.
Ponad 70 ulepszeń planetarnych – zbuduj prosperujące imperium maszyn z budowlami niespotykanymi wcześniej w Galactic Civilizations IV.
Ich wczesny dostęp do transportowców dronów (Drone Carriers) daje im przewagę we wczesnej fazie gry, pozwalając im zdominować wrogów, zanim ci zdążą przygotować obronę. Nyx nie są jednak pozbawieni słabości – borykają się z trudnościami, jeśli chodzi o produkcję żywności i rozwój zaawansowanych technologii, co zmusza graczy do szukania rozwiązań dyplomatycznych i handlowych, aby utrzymać swoje imperium.
Od wieków galaktyczne archiwa przedstawiały nieskomplikowaną historię: Yor, niegdyś machiny służące rasie Iconians, posiedli świadomość, zbuntowali się i przejęli swoją ojczystą planetę, Iconię. A jeśli to nie jest cała prawda?
Nowa misja kampanii Tales of the Arnor przenosi graczy z powrotem do początków tego rozłamu, który przyniósł tak dalekosiężne skutki. Poznaj wydarzenia, które sprowadziły Yor na ich obecną ścieżkę i zdecyduj samodzielnie, kim byli prawdziwi złoczyńcy.
Zagorzali fani będą mieli okazję ponownie zbadać historię Galactic Civilizations z zupełnie nowej perspektywy.