GalCiv IV – Tales of the Terran Alliance
Przeżyj decydującą o losie ludzkości erę w tym rozszerzeniu do Galactic Civilizations IV. Zmierz się z rasą Xendar, odblokuj ekskluzywne drzewko technologiczne ludzi, wejdź w ziemską politykę XXIII wieku i kształtuj powstawanie sojuszu Terran Alliance.
Tales of the Terran Alliance przenosi cię w środek XXIII wieku, kiedy ludzkość stawia swoje pierwsze odważne kroki poza Ziemię i napotyka starożytne galaktyczne cywilizacje. Rozszerzenie bierze pod lupę intrygi polityczne, przełomy technologiczne i niszczycielskie konflikty, przez które ziemski sojusz Terran Alliance wyrósł na galaktyczne supermocarstwo.
Przeżyj na własnej skórze okrutną wojnę z rasą Xendar, prowadząc ludzkość przez jej największe wyzwania. Podejmuj kluczowe decyzje, które wpłyną na los Ziemi pośród gwiazd i określą pozycję człowieka we wszechświecie pełnym prastarych, potężnych obcych cywilizacji.
Tales of the Terran Alliance to coś więcej niż zwykłe rozszerzenie. To głębokie zanurzenie się w uniwersum serii Galactic Civilizations, która fascynuje fanów od ponad 30 lat. Zarówno długoletni miłośnicy pragnący dowiedzieć się więcej o historii ludzkości, jak i nowicjusze odkrywający przebogaty wszechświat Galactic Civilizations znajdą w tym rozszerzeniu wciągającą fabułę umieszczoną w kontekście głęboko strategicznej rozgrywki.
Poprowadzisz ludzkość do wielkości? Czy może sojusz Terran Alliance upadnie, zanim na dobre się zawiąże?