GalCiv IV - Tales of the Terran Alliance
Bu Galactic Civilizations IV genişletmesinde insanlığın kaderini belirleyen çağı deneyimle. Xendar ile yüzleş, özel bir insan teknoloji ağacının kilidini aç, 23. yüzyıl Dünya siyasetinde rol oyna ve Terran Alliance'ın yükselişini şekillendir.
Tales of the Terran Alliance, insanlığın 23. yüzyılda Dünya'nın ötesine ilk cesur adımlarını attığı ve galaksinin kadim uygarlıklarıyla karşılaştığı döneme seni götürüyor. Bu genişletme paketi; Terran Alliance'ı bir galaktik süper güce dönüştüren politik entrikalara, teknolojik atılımlara ve yıkıcı savaşlara odaklanıyor.
İnsanlığa en büyük mücadelelerinde rehberlik ederken korkunç Xendar Savaşı'nı (Xendar War) ilk elden deneyimle. Yıldızlar arasında Dünya'nın geleceğini şekillendirecek kritik kararlar ver ve kadim, güçlü uzaylı medeniyetlerin hüküm sürdüğü bir evrende insan olmanın ne anlama geldiğini tanımla.
Tales of the Terran Alliance, sıradan bir genişletme değil. 30 yılı aşkın süredir Galactic Civilizations hayranlarını büyüleyen evrenin derinliklerine yapılan kapsamlı bir yolculuk. İster insanlığın köken hikâyesini keşfetmek isteyen serinin tutkunu ol ister Galactic Civilizations'ın zengin evrenine ilk kez adım atıyor ol; bu genişletme, derin stratejik oyunla güçlü bir anlatı deneyimi sunuyor.
İnsanlığı zirveye mi taşıyacaksın, yoksa Terran Alliance daha başlamadan mı çökecek?