Galactic Civilizations IV – Warlords
Odkryj niezrównaną głębię strategiczną i elastyczność taktyczną dzięki rozszerzeniu Warlords do gry Galactic Civilizations IV: Supernova. Rozszerzenie Warlords wyznacza nowy standard prowadzenia wojny kosmicznej w serii, wprowadzając cele wojenne (War Aims), dodatkowe opcje doktryn (Doctrines), szereg nowych taktyk inwazji (Invasion Tactics) oraz nowe części statków (New Ship Components) i nowe technologie (New Technologies), a nawet możliwość przejmowania wrogich baz gwiezdnych (Starbases).