Galactic Civilizations IV - Warlords
Galactic Civilizations IV: Supernova'nın Warlords genişletmesiyle eşsiz stratejik derinliği ve taktiksel esnekliği ortaya çıkar. Warlords genişletmesi yeni eklenen Savaş Amaçları (War Aims) özelliği, Doktrinler (Doctrines) için ek seçenekler, çeşitli yeni İşgal Taktikleri (Invasion Tactics), yeni gemi bileşenleri, yeni teknolojiler ve hatta düşman yıldız üslerini ele geçirme imkânı ile serideki uzay savaşları için yeni bir standart belirliyor.