Galactic Civilizations IV: Supernova
Yeni filizlenen yıldızlararası bir türün liderisin. Uygarlığının genellikle düşmanca unsurlar içeren bir evrende hayatta kalmasını sağlamak için halkına yeni dünyalar geliştirmek, yeni yıldız gemisi türleri inşa etmek ve savaş konusunda rehberlik etmek artık senin sorumluluğunda.
İkili Core World (Merkez Dünya) ve Colony (Koloni) sistemini kullanarak dilediğin kadar az veya çok sayıda dünyayı yönet. İngilizce "tall" oynanış tarzı olarak bilinen gelişme üzerine kurulu strateji doğrultusunda birçok koloniyi yalnızca bir avuç Merkez Dünyaya bağlayarak kaynak verimliliğini büyük ölçüde artırabilirsin. Alternatif olarak, birçok alt sınıf gezegeni manuel olarak kalkındırıp geliştirebilirsin. Bu sayede, İngilizce "wide" oynanış tarzı olarak bilinen genişleme üzerine kurulu strateji doğrultusunda süper genişleyici bir uygarlık kurabilirsin.
Kendi yıldızlararası uzay aracını tasarlamana ve kişiselleştirmene olanak tanıyan Ship Designer (Gemi Tasarımcısı) ile yaratıcı yeteneklerini kullanarak yıldızlararası armadalar inşa et. Gövde, silah ve motor gibi birçok kategoride sunulan çeşitli seçeneklerle stratejini ve tarzını tamı tamına yansıtan bir filo oluşturabilirsin.
Galactic Civilizations IV, oyuncuların bir saatten kısa veya aylar süren oyunlar oynamasına olanak tanıyan kurulum seçenekleriyle birçok uygulanabilir stratejiyi destekler. Derin diplomatik ve kültürel yeteneklere sahip bir uygarlık oluştur veya böyle bir uygarlık ile oyna ya da evrendeki her dünyaya yayılmak için yanıp tutuşan açgözlü bir tür olarak oyna: Galactic Civilizations, sunduğu kapsamlı seçenekler ile oyun tarzını ödüllendirir.
Kazanmanın tek yolu rakiplerini silah gücüyle fethetmek değil; üstün kültürel nüfuzunla galaksiye bir ışık gibi doğabilir, rakiplerini liderlik çatın altında toplamak için güvenilmez diplomatik sularda gezinebilir veya zorlu Galactic Challenge'ları (Galaktik Meydan Okumalar) tamamlayarak Prestige Victory (Prestij Zaferi) kazanabilirsin.