Besieged Pack
Besieged-pakken indeholder nye uniformer til både indiske og britiske soldater, som er inspireret af Kuts forsvarere. De nye genstande viser en langvarig belejring, hvor både udstyr og ammunitionsbeholdninger er skåret ned til det minimale. Belejringen af Kut varede i næsten fem måneder, og byens borgere begyndte at sulte, da forrådet svandt ind.
De indiske soldater kan bære en slidt variant af Punjabi Musulman-turbanen, en åben version af den indiske kurta (tunika) og bare tæer, hvilket viser, hvor meget de hårde betingelser påvirkede udstyr og uniformsdele.
Unikt Pattern 1903-remtøj med mange åbne og tomme punge er tilgængelig for de indiske styrker. Britiske soldater får et spartansk Pattern 1908-remtøj med kun de allermest nødvendige ting.
Nye unformer til britiske soldater omfatter en version af Greyback-skjorten, der bæres som en vest med afskårne ærmer. En slidt Pattern 1905-hat og støvler med løse sokker, som er slidt efter mange måneders belejring.
Denne pakke er tilgængelig for alle fraktioner og indeholder to skæg og et par smadrede briller. En pibe med skyttegravskunst, hvori adskillige af Gallipolis slag er udskåret; en hyppig aktivitet blandt soldater, der kedede sig.
2x ansigter til britiske og indiske soldater med navnene John og Rahim. Begge ser tynde og udsultede ud, hvilket understreger den hårde belejring.
2x hovedbeklædninger til britiske og indiske soldater: en slidt variant af Punjabi Musulman-turbanen og en slidt version af Pattern 05-hatten.
2x udstyr til britiske og indiske soldater: unikt Pattern 1903-remtøj til de indiske soldater og beskåret Pattern 1908-remtøj til de britiske.
2x øvre beklædning til britiske og indiske soldater: en åben version af den indiske kurta (tunika) og en Greyback-skjorte med afskårne ærmer, der bæres som en vest.