Besieged Pack
Pakiet „Besieged” dostarcza nowe, inspirowane obrońcami Kut, zestawy mundurów dla żołnierzy indyjskich i brytyjskich. Nowe przedmioty wskazują na długotrwałe oblężenie – wyposażenie ograniczono do minimum, a ładownice są puste. Oblężenie Kut trwało prawie pięć miesięcy, a mieszkańcy zaczęli głodować, gdy skończyły się zapasy.
Żołnierze indyjscy wykorzystują zużytą wersję turbanu Punjabi Musulman, otwartą wersję indyjskiej tuniki Kurta i chodzą boso, co odzwierciedla, jaki wpływ miały trudne warunki na wyposażenie oraz mundury.
Dla żołnierzy indyjskich dostępny jest wyjątkowy zestaw pasów nośnych Pattern 1903 webbing, w którym wiele kieszeni jest otwartych i pustych. Brytyjscy żołnierze otrzymują podstawowe pasy Pattern 1908 webbing zawierające wyłącznie niezbędne elementy.
Wśród nowych opcji mundurów dla brytyjskich żołnierzy znalazła się wersja koszuli „Greyback” noszona jako kamizelka z odciętymi rękawami. Zniszczona czapka Pattern 1905 i buty z luźnymi skarpetami to kolejne elementy zużyte podczas długiego oblężenia.
W pakiecie znajdują się również nowe warianty postaci: „John” i „Rahim”. Są brudni i niedożywieni.
Ten pakiet, dostępny dla wszystkich frakcji, zawiera dwie brody oraz rozbite okulary. Fajka wykonana w okopach – z wyrytymi motywami kilku bitew przedstawionych w „Gallipoli” to typowy przedmiot tworzony przez znudzonych żołnierzy.
2 twarze dla żołnierzy brytyjskich i indyjskich – „John” i „Rahim”. Obaj mają wychudzone twarze, co przypomina o trudach oblężenia.
2 nakrycia głowy dla żołnierzy brytyjskich i indyjskich – zużyta wersja turbanu Punjabi Musulman oraz zabrudzona wersja czapki Pattern 05.
2 zestawy wyposażenia dla żołnierzy brytyjskich i indyjskich – dla żołnierzy indyjskich unikalny zestaw pasów nośnych Pattern 1903 webbing, a dla żołnierzy brytyjskich pozbawione dodatków pasy Pattern 1908 webbing.
2 rodzaje odzieży wierzchniej dla żołnierzy brytyjskich i indyjskich – otwarta wersja indyjskiej tuniki Kurta oraz koszula Greyback z obciętymi rękawami noszona jako kamizelka.