Kuşatma Paketi
"Kuşatma" paketi, Kut savunucularından esinlenerek hem Hint hem de Britanya askerleri için yeni üniforma setleri sunar. Yeni eşyalar, ekipmanın asgari seviyeye indirildiği ve mermi kutularının boşaldığı uzun bir kuşatmanın göstergesidir. Kut Kuşatması yaklaşık beş ay sürdü ve kaynaklar azaldıkça kasaba halkı açlıkla mücadele etmeye başladı.
Hint askerleri için teçhizat ve üniformalarda zorlu koşulların etkisini yansıtan yıpranmış bir Pencap Müslüman sarığı, Hint tuniği Kurta'nın açık bir versiyonu ve çıplak ayak seçeneği pakete dâhildir.
Hint birlikleri için birçok cebi açık ve boş olan benzersiz bir 1903 model palaska donanımı mevcuttur. Britanya askerleri, sadece temel malzemelerin bulunduğu ve oldukça sade bir 1908 model palaska seti almaktadır.
Britanya askerleri için yeni üniforma seçenekleri, kolları kesilerek yelek şeklinde giyilen "Gri Sırt" gömleğinin bir versiyonunu içerir. Uzun aylar süren kuşatma boyunca iyice yıpranmış, eski bir 1905 model başlık ve gevşek çoraplı botlar.
Kirlenmiş ve yetersiz beslenmiş "John" ve "Rahim" adlı yeni karakter vücut varyasyonları da pakete dâhildir.
Tüm taraflarca erişilebilen bu paket, iki sakal ve kırık bir gözlük içerir. Üzerine "Gallipoli"deki çeşitli muharebelerin kazındığı, canı sıkılan askerlerin siperde yaptığı sanatsal bir pipo.
Her ikisi de bir deri bir kemik kalmış hâliyle kuşatmanın zorluklarını yansıtan "John" ve "Rahim" adında, Britanya ve Hint askerleri için 2 adet yüz.
Pencap Müslüman sarığının yıpranmış bir varyasyonu ve 05 model başlığın düzensiz bir çeşidi olmak üzere Britanya ve Hint askerleri için 2 adet başlık.
Hint askerleri için benzersiz bir 1903 model palaska donanımı ve Britanya askerleri için sade bir 1908 model palaska olmak üzere Britanya ve Hint askerleri için 2 adet ekipman.