Conscript Pack
Conscript-pakken introducerer uniformer og genstande, der er baseret på de arabiske soldater, der blev hvervet af Det Osmanniske Rige under krigen. Den indeholder keffiyeher til både officerer og almindelige soldater sammen med nye tunikaer og udstyr.
Conscript-pakken indeholder nye uniformer, hovedbeklædninger og udstyr til Det Osmanniske Rige. Osmannerne hvervede tusindvis af arabiske mænd til deres hær for at kunne kæmpe på flere forskellige fronter i krigen. Dette nye DLC introducerer nye valgmuligheder, der er baseret på disse rekrutter.
Officerer får en stilfuld officer-ghutra med agal og en officerstunika, der viser kaymakam-rangen (oberstløjtnant). Dette osmanniske officersudstyr afspejler også brugen af tysk udstyr, eftersom han bærer på en tysk brødpose, skyttegravslygte og et C96-hylster.
Almindelige soldater får en variant af sommeruniformen med nye bukser med en firkantet knælap, som repræsenterer de mange forskellige stilarter, der sås i de osmanniske rækker. Infanteri får en keffiyeh-hovedbeklædning med en enkel agal sammen med en riffelpatronbælte i læder, der typisk blev anvendt af arabiske styrker og passer godt sammen med den tyske brødpose og bajonet.
Den imponerende Haidar-kombination af moustache og skæg er tilgængelig for alle fraktioner og tilgængelig sammen med den lige så imponerende Nazim-moustache. Pince-nez-briller fuldender dette look, og alle soldater kan nyde en cigaret, før de drager i kamp.
1x ansigt til osmanniske soldater, der er navngivet Haidar og opbygget efter de arabiske rekrutter i den osmanniske hær.
2x skæg til alle fraktioner: Haidar-kombinationen af moustache og skæg og Nazim-moustachen.
2x hovedbeklædninger til osmanniske soldater: en officer-ghutra med agal sammen med en keffiyeh-hovedbeklædning med en enkel agal.
2x øvre beklædning til osmannerne: en officerstunika, der repræsenterer rangen kaymakam (oberstløjtnant) og en variant af sommeruniformen til soldater.