Gallipoli - Second Expedition
Przygotuj się na postępy na frontach osmańskich podczas I wojny światowej dzięki opcjom dostosowywania wyglądu mundurów i wyposażenia w Gallipol!
Second Expedition zawiera wyposażenie idealne do dalszych walk na Gallipoli, w Mezopotamii, na półwyspie Synaj i w Palestynie podczas I wojny światowej. Każdy pakiet zawiera dwa zestawy mundurów oraz opcje dostosowywania twarzy i akcesoriów.