Light Horse Pack
Light Horse-pakken er inspiret af mændene fra Australian Light Horse og introducerer nye uniformer, hovedbeklædninger og udstyr til ANZAC-styrkerne. Det ridende infanteri fra Light Horse var en del af Australian Imperial Force (AIF) og kæmpede både på hesteryg og til fods i adskillige kampe på Gallipoli-halvøen og i Mellemøsten.
Den ikoniske 1st Division-tunika har divisionsarmmærker og Light Horse-metalepauletten samt kavaleriknæbukser. De Stohwasser-agtige gamacher, der bæres af Light Horse, er også inkluderet i pakken sammen med en variant med sporer. Derudover medfølger en version af den berømte Greyback-skjorde med opsmøgede ærmer.
To forskellige versioner af den bredskyggede hat, der er udsmykket med emufjer, er også tilgængelige. To varianter af Pattern 1903-remtøjet, der blev brugt af Light Horse, er også tilgængeligt, blandt andet det mønstrede kavaleripatronbælte med højere kapacitet.
To moustacher, der matcher det stilfulde kavaleri, der blev brugt i flere århundreder, følger også med og kan bruges af alle fraktioner. En tynd Pencil-moustache og Australian Light Horse-generalen Harry Chauvels imponerende bakkenbarter. Sammen med en ny pibe og en halvt røget cigaret.
2x hovedbeklædninger til ANZAC-soldater: Den bredskyggede Australian Light Horse-hat: en med hagerem og den anden sat på skrå.
2x udstyr til britiske og ANZAC-soldater: Det fulde og det minimale Australian Light Horse Pattern 03-remtøj.
2x øvre beklædning til britiske og ANZAC-soldater: Australian Light Horse-tunikaen og Greyback-skjorten med opsmøgede ærmer.
2x nedre beklædning til britiske og ANZAC-soldater: Kavaleriknæbukser og gamacher i Stohwasser-stil.