Hafif Süvari Paketi
Simgeleşmiş 1. Tümen tuniği; tümen kol armaları, Hafif Süvari metal apolet rozeti ve süvari pantolonuyla birlikte tasvir edilmiştir. Hafif Süvariler tarafından kullanılan Stohwasser tarzı tozluklar, mahmuzlu bir varyasyonuyla birlikte bu pakete dâhildir. Meşhur "Gri Sırt" gömleğinin kolları kıvrılmış bir versiyonu da pakette yer almaktadır.
Meşhur emu tüyleriyle süslenmiş iki farklı sarkık kenarlı şapka seçeneği mevcuttur. Ayrıca Hafif Süvariler tarafından kullanılan 1903 model palaskanın, daha yüksek kapasiteli süvari tipi fişeklik de içeren iki varyasyonu mevcuttur.
Eski savaşların kurdu, görmüş geçirmiş bir asker olan "William" adlı yeni karakter vücut varyasyonu da pakete dâhildir.
Tüm taraflarca erişilebilen ve süvarilerin şık cazibesine yüzyıllar boyu ayak uyduran iki bıyık seçeneği eklenmiştir. Bunlar, ince "Kalem" tipi bir bıyık ve Avustralyalı Hafif Süvari Generali Harry Chauvel'in o heybetli bıyığıdır. Ayrıca yeni bir pipo ve yarısı içilmiş bir sigara da mevcuttur.
Avustralyalı Hafif Süvari 03 model palaskanın "tam" ve "minimal" versiyonları olmak üzere Britanya ve Anzak askerleri için 2 adet ekipman seçeneği.
Avustralyalı Hafif Süvari tuniği ve kolları kıvrılmış Gri Sırt gömleği olmak üzere Britanya ve Anzak askerleri için 2 adet üst giyim.
Süvari pantolonu ve Stohwasser tarzı tozluklar olmak üzere Britanya ve Anzak askerleri için 2 adet alt giyim.