Long March Pack
Long March-pakken introducerer uniformer og genstande til osmanniske soldater, der er inspireret af de store afstande, de tilbagelagde, da de krydsede Sinaiørkenen. Den indeholder nye uniformsdele, udstyr og hovedbeklædninger.
Long March-pakken er inspireret af den rejse, de osmanniske soldater drog ud på, da de krydsede Sinaiørkenen for at angribe Suezkanalen. Den indeholder nye marchstøvler, uniformsvarianter i form af blandt andet en mønstret underskjorte, udstyr og en unik officerssolhat.
Pakken indeholder også en variant af officerssolhatten med paspolering, der viser rang. Officererne får også en mere detaljeret version af det ofte basale officersudstyr, som afspejler deres behov for at være helt klar til de kommende slag. Uniformen viser rangen maralay (oberst)
Almindelige soldater får en variant af en mønstret skjorte samt nye bukser med en rund knælap og marchstøvler. En af buksevarianterne inkluderer en bajonet og en skede, der er stukket ned i en støvle ... Det er aldrig til at sige, hvornår man kunne få brug for den! Soldater kan bære flere vandflasker i deres tyske tornysteroppakninger, så de kan drikke nok under den lange march.
Alle fraktioners soldater får også adgang til et sæt ørkenbriller, der kan beskytte deres øjne mod sand og støv, mens de marcherer. Kræsne officerer (og måske en heldig soldat her og der!) får også en cigar. Pakken indeholder også Pashas stilfulde Nureddin- og Posselt-bakkenbarter.
2x skæg til alle fraktioner: Moustacher, der er modelleret efter Pashas Nureddin og Posselt.
2x øvre beklædning til osmannerne: officerer får en maralay (oberst)-tunika, mens soldater får en stribet underskjorte.