Ordered to Die Pack
Ordered to Die-pakken er inspireret af Mustafa Kemals (senere Ataturk) berømte ordre under landsætningerne ved Gallipoli i 1915. Den indeholder nye uniformer, som osmanniske soldater og officerer kan bære, uanset om de forsvarer Gallipolis strande eller kæmper på Mesopotamiens slagmarker og andre steder.
Denne pakke introducerer en stabsofficersuniform samt en alternativ kalpak-version med gråt yderfor og rød top. Tunikaen med mirliva (generalmajor)-rang har en rød krave og bæres af stabsofficerer. En basal officersudrustning, der komplementeres af den lykkevarslende Gallipoli-stjerne. Knæbukser og læderridestøvler fuldender det stilfulde antræk.
Almindelige soldater kan nu tage en fez på hovedet sammen med en kort tunikavariant uden lommer og standardbukser i mørkere farver. Hvis du kigger nærmere på gamacherne, vil du se, at der er sat en ske ned i dem, hvilket var almindelig praksis blandt alle hære i denne periode.
En ny soldatvariant, Yusuf, følger også med. En veteran, der har kæmpet i mange konflikter.
Denne pakke, som er tilgængelig for alle fraktioner, indeholder også Mustafa- og Enver-moustacher, og soldater kan tilføje et ekstra sofistikeret lag med en monokel. En udvidet cigaretholder, der er modelleret efter den, der var ejet af Mustafa Kemal, giver ekstra klasse.
1x ansigt til osmanniske soldater, der er navngivet Yusuf og viser tegn på at have deltaget i mange slag.
2x skæg til alle fraktioner: Moustacher, der er modelleret efter Mustafa og Enver.
2x udstyr til osmanniske soldater: En basal officersudrustning med Gallipoli-stjernen og et dobbelt patronbælte med en lille strygeflade, der bruges til antænding af den osmanniske granat, til soldater.