Ordered to Die Pack
Pakiet „Ordered to Die” czerpie inspirację ze słynnego rozkazu, który Mustafa Kemal (Ataturk) wydał swoim żołnierzom podczas desantu na Gallipoli w 1915 roku. Dodaje nowe mundury dla żołnierzy i oficerów osmańskich, niezależnie od tego, czy bronią plaż na Gallipoli, czy walczą w Mezopotamii oraz poza nią.
Pakiet zawiera mundur oficera sztabowego, a także alternatywną wersję czapki kalpak z szarą podszewką i czerwonym zwieńczeniem. Tunika dla stopnia Mirliva (generał dywizji) ma czerwony kołnierz charakteryzujący oficerów sztabowych. Ten pozornie skromny ekwipunek oficerski uzupełnia symboliczna „Gwiazda Gallipoli”. Stylowy strój dopełniają sztabowe bryczesy i skórzane buty jeździeckie.
Żołnierze frontowi otrzymają czapkę fez z pomponem, a także krótszą wersję tuniki bez kieszeni oraz standardowe spodnie w ciemniejszych kolorach. Jeśli przyjrzysz się uważnie owijaczom, zauważysz tam również schowaną łyżkę. Była to powszechna praktyka we wszystkich armiach tamtego okresu.
W pakiecie są też wąsy dla wszystkich frakcji wzorowane na stylach „Mustafa” i „Enver”, a ponadto każdy żołnierz może dodać sobie odrobinę elegancji, zakładając monokl. Wydłużony ustnik do papierosów – wzorowany na modelu, którego używał Mustafa Kemal, nadaje szyku.
2 rodzaje zarostu dla wszystkich frakcji – wąsy, które nosili „Mustafa” i „Enver”.
2 elementy wyposażenia dla żołnierzy osmańskich – podstawowy sprzęt oficerów z „gwiazdą Gallipoli” oraz podwójny pas amunicyjny i niewielka naszywka z draską, służącą do odpalania granatu osmańskiego, dla żołnierzy frontowych.