Ölüm Emri Paketi
"Ölüm Emri" paketi, Gelibolu savunucularından esinlenen üniforma ve eşyalar sunar. Mustafa Kemal’in (Atatürk) çıkarma sırasındaki emrine dayanan paket; tunik, pantolon, kurmay üniforması ve kalpak ile fes içerir.
"Ölüm Emri" paketi, 1915 Gelibolu çıkarmaları sırasında Mustafa Kemal'in (Atatürk) askerlerine verdiği meşhur emirden ilham alır. Paket, Osmanlı asker ve subaylarının Gelibolu kıyılarını savunmaları veya Mezopotamya ve ötesindeki savaş alanlarında çarpışmaları fark etmeksizin giyebileceği yeni üniformalar sunar.
Bu paket, Kurmay Subay üniformasının yanı sıra gri dış astarlı ve kırmızı tepeli kalpak için alternatif bir versiyon ekler. Mirliva (Tümgeneral) rütbesindeki tunik, kurmay subaylar tarafından giyilen kırmızı bir yakaya sahiptir. Temel bir subay donanımı, prestijli "Harp Madalyası" ile tamamlanır. Kurmay pantolonu ve deri binici çizmeleri bu şık takımı tamamlar.
Erler için bir başlık seçeneği olarak püsküllü fesin yanı sıra kısa ve cepsiz bir tunik varyasyonu ile daha koyu renklerde standart pantolonlar mevcuttur. Dolaklara yakından bakarsanız oraya sıkıştırılmış bir kaşık da görebilirsiniz. Bu, o dönemdeki tüm ordularda yaygın bir uygulamaydı.
Birçok savaş görmüş geçirmiş bir asker olan "Yusuf" adlı yeni karakter vücut varyasyonu da pakete dâhildir.
Tüm taraflarca erişilebilen bu paket, "Mustafa Paşa" ve "Enver Paşa"dan esinlenerek şekillendirilmiş bıyıklar da içerir. Bunların yanı sıra tüm askerler, tek gözlük ile görünümlerine daha sofistike bir hava katabilirler. Mustafa Kemal'in sahip olduğu versiyondan modellenen uzun bir ağızlık, ek bir asalet dokunuşu sağlar.
Osmanlı askerleri için birçok savaşın izlerini taşıyan "Yusuf" isimli 1 adet yüz.
"Mustafa Paşa" ve "Enver Paşa"dan esinlenerek şekillendirilmiş bıyıklar olmak üzere tüm taraflar için 2 adet sakal/bıyık.