Sunburnt Pack
Sunburnt-pakken introducerer nyt tøj (eller mangel derpå!) som muligheder for britiske soldater, der er baseret på deres oplevelser med kamp mod Det Osmanniske Rige i varme klimaer. Hvor Vestfronten blev kendt for dens regn og mudder, oplevede soldater, der kæmpede i Mellemøsten, helt andre forhold.
På grund af de høje temperaturer fandt mange soldater det ukomfortabelt at bære deres uniformer, så de nye muligheder for de britiske soldater omfatter bar overkrop med kun identitetsmærker hængende om halsen. En skjorte med opsmøgede ærmer og fuldt snørede gamacher er tilgængelige for officerer.
Ud over nye tøjmuligheder er der også kommet nye hovedbeklædninger i form af Wolseley-hjelmen og P1905-hatten med et ”nakkegardin”, der beskytter nakken mod solen. Officerer kan bruge Observer-versionen af Sam Browne-officersudstyret, der indeholder en signalkikkert i et læderetui. Infanteriet modtager en version af Pattern 1903-remtøjssættet med en ekstra feltflaske.
En ny soldatvariant, Albert, følger også med. Han udviser tegn på smertefulde solskoldninger og dehydrering.
Denne pakke er tilgængelig for alle fraktioner og giver også adgang til de berømte Kitchener- og French-moustacher, motorbriller og en pibe.
1x ansigt til britiske og ANZAC-soldater kaldet Albert med solskoldninger og revnede læber.
2x hovedbeklædning til britiske og ANZAC-soldater: en Wolseley-hjelm og en Pattern 05-hat, begge med nakkedække.
2x udstyr til britiske og ANZAC-soldater: Observer Sam Browne-udstyret til officerer og Pattern 1903-remtøjet med en ekstra feltflaske.
2x øvre beklædning til britiske og ANZAC-soldater: Bar overkrop med identitetsmærker og en skjorte med opsmøgede ærmer.
2x nedre beklædning til britiske og ANZAC-soldater: Blandt andet fuldt snørede gamacher.