Does the product include in-app purchases (e.g., additional content, offers, or currency)?
Yes, in-app purchases are completely optional. You can fully enjoy all content in Game of Thrones Kingsroad without making any purchases.
Are in-app purchases refundable? (Note: If a refund is possible, please provide a link to the refund policy.)
When playing Game of Thrones Kingsroad on the Epic Games Store, all in-app purchases are processed via the Epic Games payment platform. Different payment methods may apply on other platforms.