Gamedec Digital Deluxe Edition
Exclusive skin of Torkil Aymore - the protagonists known from the Gamedec books saga.
Welcome to Warsaw City of the 22nd century. The Tech of the future is so advanced that the term "real" is relative and "life" and "death" have many meanings. Virtual worlds give rise to problems of the human nature: lust, sloth, envy, and pride. The residents of these virtual game-worlds need specialists – Gamedecs - Private Investigators with experience in those worlds who work to discover the secrets and explores mechanics hidden in those realities for the commission of your clients. You are one of them. You are a Gamedec.
Gamedec emulates the nature of tabletop RPGs by focusing on character development through decision making. Gather aspects and craft your unique set of professions that will allow you to lead investigations in a way that feet your style. Discover extraordinary relationships between the virtual worlds and their inhabitants thanks to the gathered information in the codex.
Interact with NPCs to gather intel and access different dialogue options depending on your choices, developed profession, and acquired knowledge.
Visit numerous virtual worlds - from the deceitful farm-like environment, through dark-noir cyberpunk realities to fantasy-based realms.
Use your Codex and Deduction to unscramble facts and evidence to conclude the case. Find your own answer and respond accordingly to your own ethics, integrity or just a sense of poetic justice.