Gamedec Digital Deluxe Edition
22. yüzyılın Varşova'sına hoş geldin. Geleceğin teknolojisi o kadar gelişti ki "gerçeklik" kavramı göreceli, "hayat" ve "ölüm" pek çok anlama sahip. Sanal dünyalar insan doğasında sorunlara neden oluyor: şehvet, tembellik, kıskançlık ve kibir. Bu sanal oyun dünyalarının sakinlerinin uzman Gamedec'lere ihtiyacı var. Gamedec'ler, bu dünyalarda tecrübeli olan ve müşterilerinin komisyonu karşılığında sırları açığa çıkarıp bu gerçekliklerdeki mekanikleri keşfetmek için çalışan Özel Dedektiflerdir. Sen de onlardan birisin. Bir Gamedec'sin.
Gamedec, karar verme yoluyla karakter gelişimine odaklanarak masaüstü RYO'ların doğasını canlandırır. Unsurları topla ve araştırmaları istediğin tarzda yönetmene olanak tanıyacak kendi uzmanlıklarından oluşan eşsiz bir set yarat. Kodekste toplanan bilgiler sayesinde sanal dünyalar arasındaki sıra dışı ilişkileri ve bu dünyaların sakinlerini keşfet.
Kodeksini (Codex) ve çıkarım yapma gücünü (Deduction) kullanarak durumları ve delilleri çözüp davayı sonuçlandır. Kendi yanıtını bul ve etik değerlerine, doğruluğuna ya da yalnızca ilahi adalete uygun şekilde karşılık ver.