Gangsters Way
Gangsters Way is a fast-paced, adrenaline-fueled third-person fighting game where you play as street gangster John Brown, taking on the mafia and earning respect and a place in the criminal underworld through fists and blood.
John Brown is a lone street thug who never cared much for the law. That’s why he wasn’t afraid to cross paths with Victor “Fang” Lorenzo — a ruthless and powerful mafia boss. For his boldness, John finds himself bound in the lavish hall of the mafia’s estate, face-to-face with a man who decides fates with the snap of his fingers.
For many, this would be the end of the road. But Lorenzo, impressed by John’s fighting skills, offers him another path: defeat the mafia’s top fighters, and he gets a chance to join the family. Fail — and he’ll die like all the others.
Can John take on wave after wave of elite bruisers on his own, or is he destined to rot in an unmarked grave? The outcome is in your hands.
Gangsters Way delivers hardcore melee combat inspired by gritty street brawls. You'll face off against numerous enemies alone, and to survive, you’ll need to use every move in a street fighter’s arsenal. Chain together powerful combos, dodge with style, and unleash deadly special attacks to take enemies down one by one.
This isn’t just a fight — it’s the way of the warrior. And if you want to walk it to the end, you’ll have to prove you’re not just skilled… You’re the best.