Gangsters Way
Gangsters Way er et tempofyldt, adrenalindrevet tredjepersons-kampspil, hvor du spiller som gadegangsteren John Brown, tager dig af mafiaen og opnår respekt – og en plads i den kriminelle underverden – gennem næver og blod.
John Brown er en ensom gadebøller, der aldrig har bekymret sig meget om loven. Derfor var han ikke bange for at krydse veje med Victor "Fang" Lorenzo - en hensynsløs og magtfuld mafiaboss. For sin dristighed befinder John sig bundet i mafiaens overdådige hal, ansigt til ansigt med en mand, der afgør skæbnerne med et fingerknips.
For mange ville dette være enden på vejen. Men Lorenzo, imponeret over Johns kampevner, tilbyder ham en anden vej: besejr mafiaens topkæmpere, og han får en chance for at slutte sig til familien. Mislykkes - og han vil dø som alle de andre.
Kan John tage på bølge efter bølge af elite-bruiser på egen hånd, eller er han bestemt til at rådne i en umærket grav? Resultatet er i dine hænder.
Gangsters Way leverer hardcore nærkampe inspireret af grusomme gadeslagsmål. Du vil møde adskillige fjender alene, og for at overleve skal du bruge alle bevægelser i en gadekæmpers arsenal. Kæd kraftfulde kombinationer sammen, undvig med stil, og slip dødbringende specialangreb løs for at slå fjender ned én efter én.
Dette er ikke bare en kamp – det er krigerens måde. Og hvis du vil gå det til ende, bliver du nødt til at bevise, at du ikke bare er dygtig... Du er den bedste.