Gangsters Way
Gangsters Way, sokak gangsteri John Brown olarak oynadığınız, mafyayla mücadele ettiğiniz ve yumruklar ve kan yoluyla saygı ve suç dünyasında bir yer edinmeye çalıştığınız, hızlı tempolu, adrenalin dolu bir üçüncü şahıs dövüş oyunudur.
John Brown, kanunu pek umursamayan yalnız bir sokak serserisi. Bu yüzden acımasız ve güçlü bir mafya babası olan Victor "Fang" Lorenzo ile karşılaşmaktan korkmadı. John, cesareti yüzünden kendini mafya malikanesinin gösterişli salonunda, parmaklarını şıklatarak kaderleri belirleyen bir adamla karşı karşıya bulur.
Birçokları için bu yolun sonu olurdu. Ancak John'un dövüş becerilerinden etkilenen Lorenzo ona başka bir yol sunar: mafyanın en iyi dövüşçülerini yenerse, aileye katılma şansı yakalar. Başarısız olursa, diğerleri gibi o da ölecektir.
John, üst düzey kabadayı dalgalarıyla tek başına başa çıkabilir mi yoksa isimsiz bir mezarda çürümeye mi mahkûmdur? Sonuç sizin ellerinizde.
Gangsters Way, sert sokak kavgalarından esinlenen sert yakın dövüş sunuyor. Tek başınıza çok sayıda düşmanla karşılaşacaksınız ve hayatta kalmak için bir sokak dövüşçüsünün cephaneliğindeki her hareketi kullanmanız gerekecek. Güçlü komboları bir araya getirin, şık bir şekilde kaçın ve düşmanları tek tek alt etmek için ölümcül özel saldırılar gerçekleştirin.
Bu sadece bir dövüş değil, savaşçının yoludur. Ve sonuna kadar yürümek istiyorsanız, sadece yetenekli olmadığınızı kanıtlamanız gerekecek... En iyisisiniz.