Gear.Club Unlimited 3
Having attracted millions of players for nearly 10 years, the Gear.Club series finally returns with Gear.Club Unlimited 3! For the first time in the series, you can now explore the asphalt roads of Japan as well as the French Mediterranean coast. Drive over 40 prestigious cars from the biggest automotive brands and customize every detail: paint, bodywork, rims, mechanical performance… Create a car that reflects your individuality and show off your style on a wide range of spectacular race tracks.
After exploring France and Italy, the series takes you to the Land of the Rising Sun. It's up to you to create and grow Gear.Club in Japan: Immerse yourself in the local car culture, challenge your rivals and extend the influence of your club on a new continent. Every win and every choice you make will leave its mark on your journey.
As well as intense races and thrilling Time Attacks, Gear.Club Unlimited 3 adds an innovative new mode on highways. Fight through traffic in France and Japan, and prove that you can master speed and handling at the same time. Anticipate car trajectories, change lanes at the right time, narrowly miss your opponents while overtaking, and take risks to cross the finish line first!
An incredible garage awaits with over 40 models from the biggest European and Japanese manufacturers. Experience the Italian spirit of Alfa Romeo and Pagani, the cutting-edge engineering of BMW, Bugatti and Porsche, not to mention legendary Japanese sports cars from Nissan, Subaru, Mazda and Honda.
Each car has been recreated with extreme accuracy: cockpit, engine, bodywork… The incredible attention to detail is visually stunning. It's then up to you to customize your cars so you can dominate the track with a car that reflects your individuality.
Get ready for the most intense and most immersive racing experience of the series: victory, style and adrenaline are in your hands.